Osvětová kampaň: Generální ředitelé na tenkém ledu kybernetických hrozeb

Klient: 

Gordic je předním českým tvůrcem a dodavatelem informačních systémů pro chytrou a snadnější komunikaci lidí, organizací a věcí. Společnost klade zásadní důraz na zabezpečení. Časopis Forbes řadí Gordic mezi TOP 100 rodinných firem Česka. 

Noerr, mezinárodní advokátní kancelář, již 30 let poskytuje komplexní poradenství mezinárodním, regionálním i lokálním investorům a společnostem v souvislosti s jejich podnikatelskými aktivitami České republice.

Hlavní výstupy: 

  • 500+ leadů (ředitelé a manažeři velkých a středních firem)

  • odborná konference pro ředitele firem ve Four Seasons Hotel Prague

  • odborné webináře s účastí přes 1000 diváků 

  • mediální výstupy s dosahem přes 140 tisíc čtenářů 

  • partnerství s ENISA - EU agentura pro kybernetickou bezpečnost 

Problém:

Projekt jsme spustili v době, kdy ředitelé firem chápali kybernetickou bezpečnost jako záležitost pro IT oddělení.  Stáli jsme před výzvou přesvědčit členy statutárního orgánu firem, že určování strategie kybernetické bezpečnosti firmy je úkol a odpovědnost pro CEO.

Řešení:

Získali jsme partnery a špičkové řečníky, s nimiž jsme zorganizovali konferenci a sérii webinářů , která ukázala dopad digitálních hrozeb na strategické směřování firem. Definovali jsme odpovědnost ředitelů firem v případě kybernetických útoků, představili důležitost firemního vzdělávání v rámci případových studií a konkrétních use casů. Celý projekt, který trval rok, jsme pokrývali mediálně i na sociálních sítích s dosahem na stovky tisíc lidí.

S firmou Strateggo jsme se poprvé setkali na konferenci ve Žďáře, kde organizovali největší setkání rodinných firem ve střední Evropě. Z celé akce jsme byli nadšeni a dohodli jsme se na uspořádání konference o kybernetické bezpečnosti. Z iniciativy a maximálního nasazení pana Císaře i dalších členů jeho týmu jsme byli unešení. I přes velmi ztížené podmínky v rámci covid-19 dotáhli celý projekt do konce a dali do něj mnohem více, než jsme očekávali. Identifikovali témata, formulovali je a díky tomu vytvořili komplexní kampaň, která přesáhla rámec konference. Jelikož máme za ta léta srovnání i s mnoha dalšími organizátory konferencí, musím uznat, že Strateggo patří opravdu mezi TOP PR agentury a věřím, že společně do budoucna uspořádáme další skvělý projekt.

Michal Řezáč, ředitel pro strategický rozvoj a kybernetickou bezpečnost, GORDIC