Profilování lídra trhu: udržitelná řešení pro města budoucnosti
Klient:
Wavin Czechia s ročním obratem 1,6 mld. Kč na českém trhu je součástí mexické skupiny Orbia - předního globálního výrobce plastových potrubních systémů pro obytné nebytové a stavební projekty.
Hlavní výstupy:
500+ leadů na potenciální zákazníky
50+ mediálních výstupů
15 specializovaných průzkumů a analýz na míru
4 strategická partnerství s institucemi veřejné správy
Problém:
Stavebnictví patří k nejkonzervativnějším trhům, je navíc silně ovlivňováno legislativou a investicemi veřejné správy do infrastruktury. Dlouhodobě jsou v České republice dodavatelé veřejnými investory i developery tlačeni k nízkým cenám, což neprospívá výrobcům prémiových produktů se silnou mírou inovací. Společnost Wavin Czechia se dlouhodobě prosazuje v pozici české jedničky ve výrobě udržitelných řešení pro vodní hospodářství.
Řešení:
Během pěti let jsme společnost Wavin Czechia prosadili jako lídra trhu, který společně s významnými oborovými institucemi udává trend v řešení boje se suchem a přívalovými dešti v českých městech. Realizovali jsme 15 průzkumů mezi starosty a starostkami českých měst, projektanty, architekty nebo developery, zajistili desítky mediálních výstupů, připravili několik odborných konferencí a webinářů nebo vytvořili marketingovou strategii pro trhy východní Evropy . Úzce spolupracujeme s marketingovým, obchodním i produktovým týmem a podílíme se na určování strategického směřování firmy.
Se společností Strateggo spolupracujeme od roku 2017. Během daného období společnost prokázala pevnou pozici v oblasti komunikace a lobby, zejména v oblasti státní správy. Strateggo je silné v nových myšlenkách a jejich důsledné realizaci. Strateggo empaticky chápe naše potřeby, což, vzhledem k specifikám našeho businessu, považuji za silně diferencující prvek proti standardním PR agenturám.