Profilování lídra trhu: udržitelná řešení pro města budoucnosti

Klient: 

Wavin Czechia s ročním obratem 1,6 mld. Kč na českém trhu je součástí mexické skupiny Orbia - předního globálního výrobce plastových potrubních systémů pro obytné nebytové a stavební projekty.

Hlavní výstupy: 

  • 500+ leadů na potenciální zákazníky 

  • 50+ mediálních výstupů 

  • 15 specializovaných průzkumů a analýz na míru

  • 4 strategická partnerství s institucemi veřejné správy 

Problém:

Stavebnictví patří k nejkonzervativnějším trhům, je navíc silně ovlivňováno legislativou a investicemi veřejné správy do infrastruktury. Dlouhodobě jsou v České republice dodavatelé veřejnými investory i developery tlačeni k nízkým cenám, což neprospívá výrobcům prémiových produktů se silnou mírou inovací. Společnost Wavin Czechia se dlouhodobě prosazuje v pozici české jedničky ve výrobě udržitelných řešení pro vodní hospodářství. 

Řešení:

Během pěti let jsme společnost Wavin Czechia prosadili jako lídra trhu, který společně s významnými oborovými institucemi udává trend v řešení boje se suchem a přívalovými dešti v českých městech. Realizovali jsme 15 průzkumů mezi starosty a starostkami českých měst, projektanty, architekty nebo developery, zajistili desítky mediálních výstupů, připravili několik odborných konferencí a webinářů nebo vytvořili marketingovou strategii pro trhy východní Evropy . Úzce spolupracujeme s marketingovým, obchodním i produktovým týmem a podílíme se na určování strategického směřování firmy. 

Se společností Strateggo spolupracujeme od roku 2017. Během daného období společnost prokázala pevnou pozici v oblasti komunikace a lobby, zejména v oblasti státní správy. Strateggo je silné v nových myšlenkách a jejich důsledné realizaci. Strateggo empaticky chápe naše potřeby, což, vzhledem k specifikám našeho businessu, považuji za silně diferencující prvek proti standardním PR agenturám.

David Penc, Marketing Director Central Eastern Europe, Wavin Czechia